úterý 7. dubna 2015

London - tourist city

Ahoj :-),
zase po delší prodlevě, ale nebojte já už se polepším :-) Jak jsem slíbila, tak dnes Vám posílám fotky z víkendu z Londýna. Určitě spousty z Vás už Londýn navštívilo a jeslti né, tak to máte v plánu :-). Já jsem to měla v plánu dlouho a byla jsem ráda, že se mi to takhle seběhlo. Londýn se mi neskutečně líbil, jako metropole. Je to zase další nový svět. Památky, obchody, ušlapané nohy, turisti. Klasika v novém kabátu :-) Značka Londýn.. Zajímalo by mě co se nejvíc líbilo Vám?

První den jsme se sešli s přítelem na nádraží (on přiletěl, hodil si věci na hotel a přijel pro mě na nádraží, já jsem jela z Birminghamu) čekal tam s růžičkou, kterou hledal po ,,celém Londýně,, :D.. Byla moc hezká. A vydali jsme se na hotel. Bydleli jsme blízko k centru, takže jsme jeli pár stanic metrem. Řeknu Vám tedy místní metro, to je mazec. Veliký, špinavý a veliký, ale dostanete se téměř všude. Po cestě jsme si nakoupili vína (mimochodem víno, které jsem vybrala já bylo samozřejmě lepší :D), anglický chedar, bagetky, M&S sušenky, vody atd. a pak jsme pokračovali na hotel. Udělali jsme si hezký večer a ráno jsme vyrazili do města. Jako první jsme směrovali přes různé parky k Buckingham palace. Kam jsme došli a naprsto nevědomky byla zrovna výměna stráží. Takže jsme sledovali, fotili a pak zase pokračovali dál. Přes další park jsme se dostali k Big Benu a odtamtud jsme vyrazili nahoru směr Oxford street, kde jsme zahájili naši nákupní horečku. Našla jsem tam například butik s mými vysněnými svatebními šaty, takže vím, že za nějakou dobu určitě do Londýna pro tenhle kousek pojedu :D. Mají nejkrásnější šaty na světě. V odpoledních hodinách jsme se rozhodli zajít si někam na jídlo a pak jsme už celý znavení vyrazili do hotelu. U vína jsme velmi brzo usli a i přesto, že jsme byli domluveni, že pujdeme na noční Londýn, tak už jsme se z postele nedostali, ale zase jsme si přivstali na další ráno :-).

Hrozně jsme chtěli ochutnat Full English Breakfast, takže jsme vyrazili hledat restauraci, která tuhle dobrotu nabízela. Procházeli jsme se docela dlouho a pak jsme z ničeho nic narazili na restauraci s velkým nápisem Jamie Oliver.  A bylo rozhodnuto, a to jsme ani nevěděli, že se tam normálně místa rezervují a my jsme získali hned po příchodu nejhezčí místo z celé restaurace. Snídaně byla famózní :-) Pak jsme vyrazili na další památky, Tower, Tower Bridge, London Eye, znovu Big Ben atd. :-) Byl to krásný výlet. Pak už jsme si jen vyzvedli kufry v hotelu a vyrazili jsme na místo, kde jsme se zase s těžkým srdcem rozdělili.. Následovala cesta do Birminghamu a můj poslední týden, ale o tom zase jindy :-)

Tady je pár foteček, aby jste měli úplnou představu, jak jsme si tento výlet užili :-) Napište mi také jaké máte zážitky z Londýna a jestli se tam ještě hodláte vrátit :-) Já určitě ano :-)








Nejlěpší Anglická kavárna Nero Cafe

Londýnská růžička od Tomáška



































Hezký den Vám přeji :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat