pátek 6. března 2015

ANGLIE - země červených cihel

Ahoj,

už jsem skoro 14 dní na takové pracovní dovolené. Je tady krásně. Vyhovuje mi tu snad uplně vše. Momentálně jsem v Birminghamu a nesmírně si to tu užívám :-). Kupodivu mi vyhovuje i místní počasí. Já jsem totiž přesně ten typ ,, jen slunce mi dělá krásný den,, a tohodle deštivého počasí jsem se nejen že bála, ale řekla bych, že dokonce i trošku stranila :-).... Taky proč bych měla jezdit na dovolenou za deštěm.. No jak už to tak v životě bývá, tak spousta věcí není tak, jak si my myslíme a realita je nakonec uplně jiná... Takže myslím, že takové jednoduché přirovnání je, že angličané nepoužívají deštníky v dešti. Neumím to moc popsat, ale déšť v Anglii není jako déšť u nás. Necitíte ho. Možná proto, že je tady neustále vlhko. Už teď vidím ty černé myšlenky holek, co si každý den žehlí vlasy. Ano počasí tu proto není, ale v drogériích je spousty přípravků. A hlavně je tady pernamentně nenahraditelný vzduch.
Zítra odjíždím do Londýna a myslím si, že pak jeden článek určitě věnuji právě tomuto městu a víkendu. :-) Hrozně se tam těším a to také proto, že za mnou příletí můj přítel :-). Doufám, že budeme mít hezký zážitek :-)..
Vím, že tady píši o Anglii, jak kdyby to bylo něco nedostupného. Určitě to zde mnoho lidí navštívilo, ale také vím, že se Anglie pasuje spíše na takové ty eurovíkendové dovolené. A to si myslím, že je škoda. Určitě si někdy udělejte na týden čas a přijeďte to sem pořádně omrknout a hlavně nadýchat atmosféru :-) Britové jsou velmi slušní lidé a myslím, že v kontrastu s ČR tu každého zarazí místní mentalita. Už se mi několikrát stalo, že jsem měla ze spousty lidí divný pocit, že mi asi chtějí něco udělat, ale oni si chtěli kupodivu jenom povídat :D.
Abych upřesnila, jak jsem se zde ocitla, tak jsem zde od školy na stáži. Jmenuje se to work placement, takže zde nestuduji, ale pracuji :-). Je to docela zábava pracovat s místními lidmi. Oni jsou neuvěřitelně zrelaxovaní i v práci :D :-)... Nic tu není problém :-)
Určitě se v Birminghamu musíte vydat do centra. Je tu hodně moderních budov od významných architektů, ale hlavně je to ráj pro nakupování :-).. Moje místní rodina už si ze mě dělá srandu. Lidé se tu ptají automaticky za Ahoj, Jak se máš? A mě se ptají.. Jaké byly nákupy? :D









Další zážitky Vám napíšu zase příště :-)... Nemáte pro mě také nějaký tipy na výlet ? :-)

Have a nice day

2 komentáře:

  1. Tam muselo být krásně :-).
    Zvu vás všechny do soutěže, ve které můžete vyhrát den se společností YVES ROCHER, BLOGGERKAMI a přidat se k projektu SÁZEJME PRO PLANETU, díky kterému spolu zasadíme stromečky pro výrobu produktů značky YR a pro záchranu přírody :-)!

    OdpovědětVymazat