středa 28. ledna 2015

Cesta na jeden z řeckých ostrovů

Ahoj,

chtěla bych s Vámi trošku zavzpomínat na léto, a kdyžtak Vás třeba trošku inspirovat na to Vaše budoucí. V Srpnu jsme vyrazili na Kos. Jeli jsme s přítelem a jeho kamarády. Před odjezdovou horečku jsem měla spestřenou samozřejmě vším možným. Například si 14 dní předtím přítel pohmoždil kotník. A sádru mu sunadli den před odletem, takže jsme frčeli ,,jen,, s ortézou a berličkami :D. Protože nás jelo 6, tak nebylo jednoduché sehnat zájezd pro nás všechny. Proto to bylo před odjezdem trošku peklo. Takže 1. poznatek, když chcete vyrazit letecky a do hotelu na dovolenou s více lidmi, tak určitě nečekat na last minute, ale zařídit to co nejdřív. I když se to nezdá je to levnější a hlavně budete mít větší výběr. :-)




Přílet na Kos byl v pohodě. I když mě celou cestu trápila taková blbůstka, ale tak jsem holka :D. Hrozně jsem se těšila, že zase poletím, protože v posledních letech, když jsem letěla, tak s někým, kdo vždyzky nehorázně spěchal, takže free zona byla proběhnutá bez krámků. A nebo jsme hodně cestovali autem na poznávacích dovolených a nebo jezdíme na yachtu. A Anglii jsem ještě neměla možnost navštívit. Možná stejně posedlé čtenářky už ví o čem mluvím. Chtěla jsem konečně navštívit obchod victoria's secret. Ale odlítali jsme ve 4 ráno, takže jsem věděla, že to nestihnu. Mají tam normální otevírací dobu. Skráceně jsem se celou dobu modlila, aby letadlo mělo spoždění (nevyplnilo se), takže pak sem celý let litovala, že jsem tam nešla. Jo a aby toho nebylo málo, tak hned naproti gatu byl Michael Kors, ale ty kabelky :(. Takový sortiment vůbec na Chodově není. Takže prostě neštěstí !! :D 
Tak a teď už od těch materiálních věcí. :-) Po příletu jsme tedy vyrazili na hotel. No řeknu Vám, že jsem ještě nezažila mít hotel 20 minut od letiště. V tomhle je Kos kouzelný. Je strašně malinký. A do hl. města Kos je to taky asi 15 minut. A to jsme bydleli uprostřed ostrova. Moře bylo asi 10 minut od hotelu pěšky. Cesta nebyla příliš hezká, protože tam vidíte jen totálně vyprahlé louky.  A určitě kdybych vybírala znovu, tak preferuji hotel přímo u pláže.
 Další poznatek, který bych řekla je, že jet v srpnu na dovolenou je trošku blbost. Vzhledem k tomu, že už si berete dovolenou z práce, tak je jedno kdy se jede. Takže letět v září je naprosto ideální varianta. Exotika za skvělé ceny. Mezítím co srpen je měsíc průměrných hotelů za vysoké ceny. 
  A teď ke Kosu. Jak už jsem říkala, tak ostrov je moc roztomilý. Je malinký a je propletený historickými událostmí. Moře je krásné. A pláže jsou písčité a naprosto boží. Určitě je hrozná škoda si na takovémhle ostrůvku pujčovat auto. Pujčili jsme si skůtry a byl to obrovský zážitek. Procestujete s ním celý ostrov,  nenudíte se. Vzduch je hodně osvěžující. Zaparkujete kdekoli. A samozřejmě je to levnější. :-) 
Kam na Kosu? :-) Míst je kupodivu docela hodně, ale dá se to za ten týden projet celkem v poklidu. Určitě je fajn navšívit Kos (hlavní město). My jsme tam byli několikrát. Město je krásné. Je tam velký přístav.  Další výlet je do Turecka do Bodrumu. Určitě je to zajímavý, když si chcete něco koupit. Já osobně jsem byla docela zklamaná, protože mi přišlo, že město je plné padělků a hrozně nekvalitních. Takže ani ze srandy bych si tam nic nekoupila. Nehledě na to, že jsou Turkové hrozně otravní. Ze začátku je to sranda, ale po hodině už toho máte plné zuby. Ve městě je velmi známý hrad, který určitě stojí za výlet. A další z mojí trojky, kam na Kosu. Bych určitě zařadila vesničku Paleo Pilly. Nádherná vypálená vesnice v obrovském kopci. Řeknu vám je to zážitek. A po několika dnech flákání také nějaký sportovní výkon :D. Je zde samozřejmě dlaších x památek. Například ,,nemocnicie,, Hippocratese.  Z mého pohledu je dobré to vidět, ale místo mě ničim neokouzlilo. A jiné. Určitě si o Kosu něco najděte než vyrazíte. Je fajn vědět kam se chcete podívat :-).

A teď trošku foto dokumentace :-)


nemocnice Hipocrattese




Největší zážitek z vodního skůtru :-)


Na naší pláži :-)

Tak řekové moc pizzaři nejsou :D


Hlavní riviéra restaurací v Kosu


Tak jsem naprostej milovník Vespiček...  A tohle provedení mě docela pobavilo :-)



Bodrum Turecko a cesta









Vesnička Paleo Pilly a různé pohledy






Náš barman



Kos za denního světla


Pán čech, který lákal do restaurace na svou motorku


A další ,,pizza,, :D Mimochodem gyros byl taky hnusný








Už máte vymyšlené kam pojedete na dovolenou letos vy? Nebo máte také nějaký zážitek z Kosu :-)?



















Žádné komentáře:

Okomentovat