pondělí 26. ledna 2015

Welcome in my life








Moje poslání a poslání tohoto blogu:

Ahoj,

jsem ráda, že si rozklikl/a tento článek :-). Asi první, co by mě napadlo, kdybych viděla další nový blog, že už ty holky neví co by.  Abych se alespoň trošku ospravedlnila, tak nemám v plánu sem každý den postnout nový outfit, který noblékne holka, která má 55 kilo a více a nebo ho oblékne, ale vypadá, jak tlustá bečka. A přitom je to normální žena s tvary :-). Nic proti módě ani módním trendům. Mám je ráda, tak jako ,,každá,, ženská a budu Vás s nimi bombardovat od rána do večera, ale přijde mi, že si holky neuměj v této hrabárně příliš vybírat. Nazvala bych to jedním slovem. Soudnost !!! Proto bych Vám ráda předala pár fíglů, jak vypadat krásně a důstojně. Jak se neřadit mezi ovce :-) Rozhodně nechci vybočit ze stestky postování krásných věcí. Chci Vám předat pár rad, nebo si poslechnout pár užitečných rad od Vás. Budu se snažit, aby články bavili Vás i mě :-). Na blogu se můžete těšit na módní, sportovní, cestovatelské, gurmánské a interiérové články.








Žádné komentáře:

Okomentovat