sobota 31. ledna 2015

Vánoční pozlátko

Ahoj,

děkuji, že si otevřel/a tento článek :-). Dnes bych chtěla opět zavzpomínat :-) A dneska co se týče interiéru. Určitě jste také upravovali Váš byt nebo dům v období Vánoc. Možná už to teď není uplně aktuální, ale myslím, že pro inspiraci to není nevhodný :-).

Neměla jsem dříve Vánoce uplně v oblibě, ale od té doby, co se na všem podílím plnohodnotně a pak je i plnohodnotně prožívám, tak je miluji :-). Je to ten moment kdy se konečně přehoupnete z nedočkavosti, co ti rodiče pod stromečkem splnili na moment nedočkavosti, kdy uvidíš radost z toho, co si všem letos nadělil ty. Je teda fakt, že předvánoční období na mě má přesně obrácený efekt. Furt se honíš a jen čekáš až to přijde. Ale něco za něco. Vánoce jsou prostě vyjmečné :-).

 No a vzhledem k tomu, že už žijeme jen s přítelem, tak jsem letos poprvé i u nás doma chtěla navodit Vánoční atmosféru. Což pro mě neznamenalo jen koupi stromku, ale trošku přeměnit pár bytových doplňků. Normálně máme vše sladěné do růžové a šedé a hlavně bílé :-). Letos jsem se tedy rozhodla pro zlatou a stříbrnou :-). Trošku elegance nikdy neuškodí :-).

Co vy, jak jste letos slavili Vánoce vy? Měnili jste také doplňky? Jaký máte rádi Vánoční stromeček? :-)


Naše Vánoční atmosféra :-)


Štedrovečerní véča :-)

Náš milovaný pejsek :-) Sir !!!! Taky mu to muselo slušet :-)

Je to moje láska

Tak a tohle už byla ta pavá pohodička po rozbalení všech dárečků :-)


Fotka ještě před štědrým dnem :-) Není moc kvalitní :D

No a tohle mi přišlo už uplně vtipné, po několika měsících pár dní a bylo to zase vše dole :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat