neděle 1. února 2015

Moje pětka

Ahoj,

ostatní blogerky na své blogy neustále umisťují nějaké zajímavosti o nich. Proto jsem se rozhodla umístit něco aktuálního a zveřejním můj ,,wishlist,,. Takže k mojí pětce.

1.

Tak jako první si tedy určitě musím dokoupit mojí oblíbenou sadu denního líčení. Včera jsem vypotřebovala mám pocit poslední sousta, takže musím co njedřív vše obnovit. Samozřejmě mám u sebe spoustu náhradních, ale nic z toho mi nevyhovuje jako tyto :-)



2.

Určitě patří na můj seznam další lampa do obývacího pokoje. Určitě taky znáte nebo poznáte takové to vybavování. Řeknu Vám pro poslední věc do Ikey už sem jela minimálně pětkrát :D. Vždycky se dá něco vymyslet, i když je už hotovo. Takže pro teď jsem si vyhlídla lampu, která je z nové kolekce :-)




3.

Jako třetí mám už mé dlouhodobé přání a to diář od Kikki-k. Koukám se na ně už docela dlouho, ale ještě stále nebyl na mém seznamu upřednostněn před ostatními, ale určitě se na něj také dostane :-)



4.


Také bych si chtěla pořídit novou žehličku na vlasy. Tu mojí už mám nejméně 6 let. Funguje stále tak jak má, ale příliš vlasy nešetří. Což je při dnešních technologiích trošku škoda. Moje vyvolená je tato parní žehlička :-)




5. 


A jako poslední bych umístila další novou kabelku. Jak já říkam.  Kabelek není nikdy dost. Začala jsem ted opět pokukovat a vracet se k Michael Kors Hamilton. Když jsem si kupovala svou první Korsku, tak mě příliš nepřitahoval, ale v poslední době v sobě zase začínám cítit touhu. Tak uvidíme, ale myslím si, že se na ní také dostane :-)




A co máte na Vašem seznamu vy? Také něco holčičího, nebo jste spíše na ti praktické věci? :-)
Přeji hezký večer :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat