úterý 10. února 2015

Trošku Retro !!!

Ahoj,

delší dobu jsem se neozvala. To se moc omlouvám, ale musela jsem na chvilku vypustit páru. Onemocněla jsem jako skoro všichni a rozhodla jsem se, že se tedy pokusím trošku relaxovat. Celkem jsem si odpočinula, ale stále teda nemám ten pocit, že jsem plná energie. No možná už je to jen deficitem sluníčka. Každopádně i přes nemoci a podobné srandy jsem musela taky někdy zajít ven trošku pracovat a uplnou náhodou jsem při jedné schůzce objevila úžasný obchod.

 Jsou zaměřeni na Anglický styl, což není uplně můj šálek kávy, ale i tak musím říct, že jsou tam úchvatné a unikátní kousky. A co se týče nábytku, tak tam mají takový ten typ pohovek, které vidíte a chtěli by jste se rozběhnout a skočit do ní. Taky ušáky (křesla) z kterých bych se naprosto poprděla. No řeknu Vám nádhera. :-) A hlavně tam najdete vzádu takový prostor pro různé serepetičky a to Vám řeknu to je ráj :-). Krásné retro kousky. I když znám spousty obchodů s podobným zbožím, tak tady měli věci, které sem ještě nikdy neviděla. Určitě jsem tam tedy nebyla naposled :-)!!! No a samozřejmě jsem tam spoustu úchvatných hračiček musela nechat, ale taky koupit :-)...


Tak mám pro Vás pár foteček :-)


1. A hned u první části odbočím, protože tohle jsem kupovala v Ikee. Pro tohle jsem tam jela specíálně, protože sem chtěla dát k našemu počítači nějaké tužky a propisky. A další fotka je vysvětlení, proč do mého interiéru zrovna konvičku. Koupila jsem prostě takové další baby.




2.  A tady jsou už moje retro kousky.
 Tak první po právé straně nový držák na vařečky. Totálně boží!!!! :-)


Další náš zápisníček coca-cola. (Už tady pár věcí s tímto motivem mám :-))

Naprosto nejlepší slánka a pepřenka :-) (To je věc kterou sem dlouho nechtěla kupovat, protože mi přišli všechny hrozně fádní, a protože sem je nepotřebovala a kupovala jsem prozatím jen mlýnek, tak jsem se nakonec dočkala těchto krásek :-))


A taky uplně boží prostírání :-)




Tak hezký deeen :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat